Ullared

Vilken lång dag det har varit. Har haft väldigt lite att göra på jobb och då känns det bara som att tiden står helt still. Fick iaf tid till att åka med hjärtat och hämta ut vårt Viasat paket. Nu ska jag bara boka tid med en instalatör också =/ Jag som är så bra på det där med lediga tider.

Jag förstår inte vad som har hänt? Varför skjuter du bort mig? Jag är den ända som har ståt vid din sida genom vått och torrt men nu helt plötsligt så passar det inte längre? Vill du ha det såhär så fine, trodde bara att vår vänskap var värd mer!

Imorgon ska jag till Ullared min Lillen=) Me love!! Ska bli så kul att ha en heldag bara vi töser, inga män, inga barn, inga måsten. Masor av shopping också såklart!

Annars så ser veckan rätt så lugn ut. Har bara ett dop inplanerat på söndag, vad vill Collin ha i dop pressent???

Kommentarer
Postat av: Milla

Hej hjärtat !

Jodå loppan tyckte om simskolan och farmor blev jätte glad för fatet =)

Han heter COLIN =) Ja du vad han önskar sig var en bra fråga . Ullared har massor av kläder och det är alltid bra =) Han har stl 68 nu .

Ha det så trevligt puss

2009-08-31 @ 21:46:04
Postat av: Anna

Ooooooo jag vill också till Ullared, har tjatat på Jon ett bra tag nu, han borde snart ge med sig =)

2009-09-01 @ 08:14:10
URL: http://anushka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0