Chokladmuffins =)

Gud vad jag var trött imorse när klockan ringde! Ville verkligen inte gå upp och mina ögon ville inte vara öppna. Men det var bara att bita i det sura äpplet och asa sig upp ändå!

Det blev att åka in och köpa skor till barneen igår. Kian fick gummistövlar och sneakers. Norah fick sneakers, gympaskor och stövlar. Åkte sen vidare in till mobilia för att köpa jeans till Kian men där var inte ett ända par som satt snyggt. Eftersom han inte har blöja och de räknar med att dom ska ha det så är byxorna helt förstora runt midjan och gumpen. Lite tråkigt att det är så, man vill ju att deras byxor ska sitta bra.

Det känns verkligen som att det börjar att bli höst, vinden är så kall tycker jag. Även om solen är framme å börjar vinden att bli kall. Tycket alltid att sommaren går helt för fort!! Längtar redan tills nästa.
Det ända som möjligtvis skulle vara lite possitiva är att alla bra serier som man följer på tv börjar nu igen=) Sen är det ju rätt kul med en ny höstgarderob men då ska man ju pengar till det också =/

Nu ska jag och Kian baka choklad muffins med vita chokladbitar i =) mums.


Jag blir så irriterad och fattar verkligen inte vad du sysslar med! Han ville ALDRIG ha dig!!!!! När ska du fatta det? Du var ett substitut han hade då han mådde så dåligt att han inte trodde att någon annan ville ha honom. Han har aldrig älskat dig, de ända känslorna han har haft för dig är hat, förakt och avsky! Han tyckte att du var ful, äcklig och att du förstörde hela ans liv. Där fanns bara en flicka i hans hjärta och det var aldrig du!
Jag önska så att jag kunde säga allt detta och allt annat jag vet rakt upp i ditt huvud men ett löfte är ett löfte!
så om du läser detta så kanske du ska ta och backa lite.....där är mycket jag vet som hade kunnat göra ditt liv mer misslyckat än det är!

Kommentarer
Postat av: Anna

Men ojoj, hårda ord, som anligt är det hemlighetsstämplat eller?! :) Kunde du på onsdag?! Pöss

2009-08-19 @ 10:07:43
URL: http://anushka.blogg.se/
Postat av: Milla

Usch vad hård du är ...

2009-08-19 @ 12:25:10
Postat av: pippi långstrump

om det är ett löfte mot honom, varför skriver du då om detta här? du skriver att om den personen läser detta ska kanske hon backa... du har redan brytit ditt löfte. tycker dessutom sånt här skit snack i bloggar är så fruktansvärt fegt och barnsligt. patetiskt.

2009-08-19 @ 16:19:09
Postat av: Anonym

Man kan ju trodet om man inte läserordentligt. Alla vet vad han tycker om henne!! Men allt annat som jag vet (som jag skrev) det är löftet.



Där är skillnad på skitsnack och fakta!

2009-08-19 @ 17:52:02
Postat av: emelie och ebba!

Go Nettan go nettan! Vi ALLA vet. Precis varenda en vet

2009-08-20 @ 09:12:23
URL: http://ebbaemeliemicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0