Vem e du??

Måste redogöra ett litet missförstånd i mitt förra inlägg....

NR 1. Jag skrev av mig vad jag tyckte om en person som jag inte träffar personligen vilket gör att jag inte kan berätta för personen i fråga!

Nr 2. Jag har inte brutit löftet då jag inte har skrivit vad det handlade om. Vad han tyckte om personen i fråga vet alla så det var ingen hemlighet! Det var allt det där andra jag skrev som jag inte kan säga.

Nr 3. Att hon borde backa...ja med tanke på hur surt hon gör andras liv så får det ju ha ett slut någonstans!
Där är skillnad på skit snack och fakta!

Nr. 4 Du som kommenterade mitt inlägg är ju då minst lika feg & patetisk eftersom du inte kan stå för vem du e ens. Jag står för vem jag är och för vad jag tycker. Vad jag skriver i min blogg ska du skita i, kan du inte hantera det så sluta att läsa den! Jag har rätt att skriva vad jag vill men det är klart där är ju alltid någon som ska ha ont av ens åsikter =)

Nog om tråkiga bagateller!!



Hjärtat har ringt runt till lite vänner som vi ska träffa och spela lite basket nu ikväll. Eftersom barnen är med så blir det att jag och Lillen får leka med barnen =)
Måste dock vara hemma tills kl 9 då det är sista avsnittet av Bachlorette =) Vet att jag är såååå patetisk som tittar på detta men jag kan verkligen inte slita mig jag e stuck! För er andra losers som också förjer detta så håller jag iaf på  på pappan!

See yaa...

Kommentarer
Postat av: pippi långstrump

Han har aldrig älskat dig, de ända känslorna han har haft för dig är hat, förakt och avsky! Han tyckte att du var ful, äcklig och att du förstörde hela ans liv. Där fanns bara en flicka i hans hjärta och det var aldrig du!

Jag önska så att jag kunde säga allt detta och allt annat jag vet rakt upp i ditt huvud men ett löfte är ett löfte!



Hrrrmmm..... han har aldrig älskat dig m.m.... var det inte ngt mellan er eller? jag aknske missförstod detta, men jag tycker bara att om du nu inte träffar denna personen som du nu stör dig på så himla mkt varför då lägga ner energi på henne och skriva en massa skit om henne? tycker bara de e dålig stil. du sjunker ju minst lika mkt ner till hennes nivå genom att skriva ut en massa sånt här

2009-08-19 @ 18:25:07
Postat av: Anonym

Jag vet inte vem du är eller om du känner mig??

Hon gör allt för att många av mina närmsta att må dåligt!

Men du har dock rätt i att jag har sjunkit till hennes nivå men ibland rinner bara bägaren över och då måste man få kräka av sig någonstans och var ska jag göra det om inte här...min (dagbok)??

2009-08-19 @ 20:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0