Födelsedag

Igår blev man ännu ett år älder...hela 26 år! Stora steg mot 30 men är fortfarande närmre 25=)
Började med att jag fick present av mannen oh barnen på morgonen. 2000:- på Burlöv center=) Gissa om hon ska shoppa??? Sen blev det frukost på jobb med mamma. Fick ett jättefint Cartier guldarmband och en smides kristalkrona.....blev superglad!!!
Lunchen med tjejerna på jobb fick jag ännu mer presentkort....och fick presentkort och pengar av resten av släkten med=) Ska verkligen bli kul att kunna uppdatera garderoben!
Jag hade en riktig superdag....hela dagen var perfekt, bästa födelsedagen jag haft tror jag. På kvällen hade jag och mannen hemma mys med god middag, bra film och massor utav mys!
Tack så mycket allihopa....älskar er!!!

Idag har jag jobbat 8-16. Har varit en bra dag idag med=) Börjar få riktigt julkänslor och för första gången på länge så känner jag mig riktigt lycklig!! Får ta vara på den känslan då man inte har den så ofta!

Imorgon är det jobb 12-16. Sen kommer mormor och morfar samt resten av min familj på kalas. Mysigt!

Snart är det jul =) Längtar till julaftons morgon.....

Ha en bra kväll mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Milla

MISS U BIG TIME ........ Puss

2009-12-20 @ 23:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0