Jul

Julen är över och snart är allt tillbaka till det vanliga, bara nyår kvar.

Har haft mycket på jobb den senaste veckan..riktigt roligt men man har lixom inte tid att sätta sig och skriva=/
Julafton var vi som vanligt hemma hos mormor. Alltid lika mysigt, är ingen riktig jul utan att vara där hemma! Fick många fina julklappar =)
Juldagen var syster och hennes familj här och myste lite. Barnen skulle ha hjälp med alla sina saker men det var en lugt och skön dag.
Annandagen var vi inne i stan och tokshoppade för alla presentkort=) Var riktigt kul att kunna ahndla till sig sj för en gångs skull! Sen kom Bettan och Daniel hit på kvällen...åt middag och spelade spel. Hade roligt=)
Som vanligt så kan min man inte sluta dricka i tid utan måste alltid bli toppad så dagen idag är inte riktigt lika rolig =( Jag har varit uppe med barnen sedan 8 och varit med Norah en runda i stan medans han har knappt gått upp ur sängen....ligger fortfarande nerbäddad i soffan!!! Ska ärligt talat bli skönt att få komma till jobb imorgon, känns hemskt att säga så men sanningen svider.
Fam Lundin kommer hit och äter Taco ikväll, mysigt!

Jobb väntar som sagt mån-torsdag. Mycket att göra inför nyår...ska bli kul=)
Nyårsafton bli hemma hos fam Lundin med alla barnen. Ska bli mysigt!


Är det över?? Ska jag släppa?? Orkar jag mer??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0