Jul??

Söndagen blev en supermysig dag!!!! Jag och barnen tog busen till stan. Gick och tittade på tomtar och allt annat juligt=) Var såhärligt ochvi njöt alla tre! Sen mötte vi upp mamma och Lillan på triangeln, gick tillsammans ner för gå gatan. Mötes upp av Hjärtat och Tobbe. Tillsammans gick vi alla och åt på Casa Mia, såjävla god carbonara!!!!
Sen gick vi bort till Stortorget och såg lucia, åt lussekatter och drack varm oboy. Var bästa lussefirandet någonsin!!! Var så kul att se hur fachinerad Kian var av showen.

Igår var jag och syrran i stan och handlade julklappar! Var mysigt att göra något bara vimen jag saknar Liam så jag hoppas att han kommer och hälsar på sin moster snart!
Kian var inte alls i stöt så B kom in och hämtade honom så vi kunde shoppa vidare. Han ringde sen för att säga att Kian har blivit dålig och kräkt! Stackare....men som tur var så kom det bar en gång så det var ingen maginfluensa. Vi häller honom dock hemma från dagis någon dag till då de har kräksjuka där och det vill vi inte få hem!

Idag har det varit jobb och det är så roligt att det äntligen har börjat att hända lite=) Kan dock inte fatta att det är jul snart!!! Jag älskar julen men jag har faktiskt inte riktigt någon julkänsla för tillfället??? Hoppas den kommer snart igen.

Har massor att göra på jobb imorgon, tur att vi e tre!!

Då fyller man år på fredag vilket jag heller inte kan förstå. Ska dock ha kalas för släkten på söndag istället då jag jobbar. Tror dock att Bettan och Daniel ska komma hit på fredag och äta middag?? Får nog ringa och kolla med henne....blev inte så då Daniel jobbar =(


Kommentarer
Postat av: annika

hej sis !! ville bara höra ang, din födelsedag...e det bara på söndagen alla i familjen kommer o grattar dig? puss

2009-12-16 @ 09:53:52
Postat av: Anonym

ja de e de!

2009-12-16 @ 14:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0