Julbord

Måndag och jag är ledig! Skönt att få en extra dag med barnen =)

I lördags var vi på julbord med jobb. Vi började kvällen på St Marcus vinkällare, massor av jättegod mat! Åt visst lite väl mycket mateller så fick jag i mig något som inte var så bra för jag började må jättedåligt när vi ätit färdigt och hade grymt ont i magen. Efter en liten stund så gick vi idare till en pub på lilla torg...tror att den heter Centiliter eller något??? Var ett mysigt ställe, väldigt dålig service dock!
Gick sedan vidare till Breeze, tog ett tag innan man kom igång men det var kul och man ska gå när man ligger på top sägs det ju!

Vaknade vid halv 11 på söndagen och gick för att hämta barnen. Vi skulle ju julbaka=) Blev massor av pepparkakor med fina glasyr mönster och supergoda lusekatter!!! Barnen tyckte att det var kul. Orkade inte laga middag så vi åkte in till food court på Svågertorp och käkade.
Blev dock inget papparkakshus då jag glömt florasockert så vi får fixa det idag.

Annika och Liam kommer och hälsar på oss idag=) Alltid lika mysigt. Tror att jag ska laga pasta med köttbullar till middag på Italienska sättet...mums!

Händer inte så mycket denna veckan tror jag.....

Kommentarer
Postat av: annika

hej gumman!! ja det var mysigt igår =) puben på lilla torg heter centilitergram tror jag det var hehe. hopppas vi kan ses snart igen puss

2009-12-08 @ 08:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0