Lucia

Helgen är här och det känns som att det är den ända tiden jag har att skriva här. Nu börjar det att sätta igång på jobb vilket är roligt men samtidigt så är det väldigt krävande. Måste dock erkänna att jag längtar tills nästa vecka=) Det kommer jag säkert att ångra att jag har sagt...hahaha. Ska lägga in lite julbilder på butiken i slutet av inlägget=) 

Vad har hänt den senaste veckan då?? Ja inte mycket alls....Jobb, ja det visste ni ju..... Har inte hunnit att var ute och motionera denna veckan :( Hoppas på att komma igång igen så fort så möjligt!

Igår hade jag och Norah tjejkväll =) Var riktigt mysigt!!!! Vi åt hemmagjorda hamburgare med pommes som Norah hade beställt, sen blev det godis  (för Norahs del) och Idol mys. Norah sa att det var den bästa dagen i hennes liv=)
Blev riktigt glad att Erik vann idol!!!!!! Är inte ofta som jag tycker att rätt människa vinner men denna gången blev det super bra! Hoppas bara att han får den vägledning och hjälp han behöver för att slå igenom och bli så stor som han kan bli.

Fick ett samtal igår när jag hade gått och lagt mig av Tobbe som ville komma hem och prata lite. Annika hade gjort slut med honom då de haft det dåligt i ett par veckor och han var helt förstörd!! Tycker att det är så jävla tråkigt!!
Jag har sagt det förr och jag säger det igen...folk ger upp helt för lätt idag. Bara för att man har en fis på tvären, inte känner något pirr i magen på ett tag eller för att man grälar mycket just då, då ska man bara ge upp allt man har byggt upp tillsammans???? Om man frågar de som har varit gifta och levt ihop i MÅNGA år så har de haft långa perioder då det har varit riktigt dåligt och haft massor av gräl men de har inte gett upp. Jag menar inte att klandra någon eller säga vad folk ska göra men jag tycker att man försöker till 110% innan man ger sig så att man inte gör sitt livs misstag!
Hoppas dock att de kan hitta tillbaka till varann om inte annat så som de vänner de en gång var. Jag stöttar iaf er båda till 110% och finns här för er...älskar ju er båda!!

Imorgon ska jag och barnen åka in till stan på eftermidagen och möta upp mamma och Lillan. Ska äta något gott och sen ska vi se kröningen av Malmö lucia. Är en traditon som vi har haft sen jag var liten...riktigt mysigt! Får ta med oss lussekatter och varm Oboy i en termos.

Måndag ska jag in med min kära syster till stan och shoppa julklappar!!!! Myspys=)

Ska fixa lite mat nu....är hungrig!!
















Kommentarer
Postat av: Anna

Tråkigt att höra om Annika och Tobbe, hoppas att det löser sig. Håller med dig om att människor ger upp väldigt lätt, sen har vi idioterna (som mig själv) som inte vet när det verkligen har gått för långt!!



Underbara bilder på butiken, ser en hel del som jag kan tänka mig ha hema i värnamo..ohh yes!!



Ta hand om dig darling. Du är välkommen att hälsa på i de småländska skogarna när du än vill!



Puss

2009-12-12 @ 23:43:56
URL: http://anushka.blogg.se/
Postat av: Chefen ;-)

Ååååååh min butik ser ju helt underbar ut!!!:-)

2009-12-14 @ 22:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0