Nytt

Var ett tag sen jag skrev men har haft fullt upp!
Var men ingen att vi skulle hämta snitt idag men har fortfarande inte hört något så jag antar att det inte blir något idag heller =( Lite drygt att det är så många gånger nu men men Får bli att köra till Oxie imorgon bitti, sen blir det en stressig dag då mamma går halv 1 så jag och Emilia får jobba på som attans!

Vad har hänt sen sist då??
Blev att jag spenderade lördagen hemma, var riktigt skönt att va helt själv en kväll och bara få slappa=)
Söndag var det skylltsöndag i byn. Var den bästa skyltsöndagen ever!!! Riktigt roligt att jobba. Härlig stämning och massor av glada kunder=)
Början på veckan har varit rätt å lugn. Införskaffade mig en cykel i tisdags kväll.....har behövt en länga nu så det var toppen. På Onsdag morgon cyklade jag iväg för att få min p-spruta. Alltid lika jobbigt! Har grym sprut fobi för er som inte vet det, har alltid sån ångest innan jag ska ta den. Meni vilket fall som så gick det bra denna gången också men när jag skulle cykla där ifrån så hoppade trampan av och jag höll på att slå ihjäl mig =/ Gick som tur var bra och jag har nu lämnat in cyklen på lagning. Skulle hämtat den idag....glömde jag så jag får ta den imorgon kväll.

Ska även bort om till Outleten imoron då de får in 4 pallar med nya varor!!! =) se om man kan hitta de sista julklapparna??

Liam har blivit jättesjuk =/ Han har haft skyhög feber nu i flera dagar. Annika var nere med honom på vårdcentralen imorse och fick konstaterat och han hade någon form av influensa men de vet ännu inte vilken. Hoppas bara att han blir frisk snabbt!

På lördag ska vi ut på julbord på jobb, ska bli mysigt!

Har börjat att spela cafè world på facebook och är helt fast i det :) Riktigt roligt men fan vad det tar mycket av ens tid! Får återgå till att servera mina gäster=)

Kommentarer
Postat av: Kristina

Var ska ni på julbord???

2009-12-03 @ 23:35:57
Postat av: Nettan

Kan jag inte skriva än....Emilia vet inget =)

2009-12-04 @ 05:52:55
Postat av: Anonym

Du min älskade lilla nörd.....=)

2009-12-04 @ 12:34:56
Postat av: annika

fast nu e liam frisk igen o han var jätte pigg idag. han har inte haft feber på 2 dagar nu så det e skönt =) vad e det där cafeworld du spelar, hur börjar man spela det?

2009-12-05 @ 12:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0