Äntligen hemma

Vaknade inte förens 11 idag och det har inte hänt sen innan jag fick Kian så jag har kännt mig riktigt utvilad!!
Har varit nere på jobb och städat och fixat med lite papper. Åkte in en runda till Malmö för att ordna lite små saker och har hunnit äta middag hos svärmor! Har kommit hem nu och ska njuta med mannen framför tvn. Äntligen har han kommit hem och ska inte åka mer=) Han har husarrest resten av sommaren...hahaha.
Har varit i Sjöbo sen torsdags, hade faktiskt roligt! Han umgås med lite vänner och mamma. Fick mig dock en stor chok då jag fick höra vad som hänt en utav mina vänner. Var absolut inget jag någonsin hade kunnat tänka mig!!! Man måste ta vara på livet, sina nära och kära och viktigast av allt...lite aldrig på någon till 100%!

Imorgon komme Göran och Jessica på middag=) Ska bli riktigt roligt då vi inte har hunnit att umgås så mycket!

Har saknat dig så mycket de senaste veckorna min vän! Tyckte till och med att jag såg dig på marknaden men fick sorgset inse att jag kommer aldrig att se dig igen =(

Och DU....jag är så besviken, finns inte ord för att förklara vad jag känner eller tycker om dig längre! Vill bara ha ut dig ur mitt liv!

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Vem är du besviken på ?

2009-07-18 @ 22:50:53
Postat av: Anonym

Undrar jag med!!!!!!

2009-07-19 @ 13:15:13
Postat av: Bossen

Det undrar jag med!!!!!

2009-07-19 @ 13:17:17
Postat av: Anonym

Nyfikna =)

2009-07-19 @ 13:22:22
Postat av: ...

Låt du dem undra. De som känner sig träffade kanske borde göra det... Den det berör vet mycket väl om det!

2009-07-19 @ 15:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0