Bokat och betalt!

Nu har jag bokat och betalt resan!!!!!!!! Det blev Turkiet i 1 vecka. Vi åker den 23/7 - 30/7. Ska bli så skönt. Jag har behövt denna resan så länge och äntligen så blir det av. Känner dock lite ångest att lämna Kian hemma men han sa att det var ok, bara vi gick upp till badet med honom dagen innan. Han är så söt! Hade vi tagit med båda så hade det inte blivit någon semester dom e fruktansvärda tillsammans för tillfället! Slås från morgon till kväll, Norah behöver nog lite egentid med oss nu! Men som jag kommer att sakna honom, han är ju mammas lilla pojke!
Har precis kommit hem då jag och Andy har varit uppe hos min älskade man=) Kom på att vi måste åka upp och skriva papper så att vi kan skaffa pass till Norah i veckan.
Var så skönt att få vara i hans famn och känna hans doft. Saknar närheten så enormt mycket och alla vardags rutiner. Ska bli så skönt när han kommer hem och allt blir som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0