Fyllesvin

Ensam och övergiven, lite så känner jag mig! Mannen är iväg och jobbar på Axels nu i två vekor så jag är själv med barnen och det känns jättkonstigt. Vi har aldrig varit ifrån varandra så länge, saknar honom så att det gör ont i mellan åt nästan som att vara nykär. Ni vet då i början när man inte kan äta eller sova.
Har jag tur så kanske jag tappar ett kilo eleer två hahaha.
Mamma och Lillan var här idag och söndagmös. Var uppe en runda på badet men tyvärr så kunde jag inte bada med barnen, får ta igen det nästa vecka. Var meningen att vi skulle åka till stranden idag men det var ju inte väder till det så vi gjorde det bästa av sittuationen.
Var på 90 tals fest hos Micke & Maielle igår. Jag och bettan hade asball men det verkade inte som att så många andra hade det. Det var nästan som förr i tiden=) Men full var hon när hon kom hem......mådde inte sådär jättebra men jag tror nog fan att det var värre för dig gumman! Hade lite ångest imorse för att jag hade så kul igår och för att jag bara släppte allt men varför har man det?? Bara för att man e 25 nu så betyder inte det att man måste sitta fint på en stol och sörpla rödvin eller?? Man kan väll fortfarande få lov att bara vara när man lämnar barn och ansvar hemma?? Ja jag ska nog fan sluta att ha så höga förväntningar på mig själv!!!
Köpte ny pool till barnen som jag ska fylla om det är fint imorgon.

Har en hemlighet som jag ännu inte kan berätta.................=)

Kommentarer
Postat av: Carro

Preggie? :)

2009-07-06 @ 09:01:43
Postat av: Anna

Jag har också en..berättar du så berättar jag =)

2009-07-06 @ 09:12:34
URL: http://anushka.blogg.se/
Postat av: Carro

FAN va tarvliga ni e hehe jag får aaaaaldrig veta någonting ;)

2009-07-06 @ 15:41:35
URL: http://carro1983.blogg.se/
Postat av: Bossen

Gravid?????

Det tror jag med!!! :-)

2009-07-06 @ 19:29:32
Postat av: Bossen

Fast i och för sig var damen rätt toppad i lördags vad jag förstått och då kan man ju inte vara gravid!!!!!! Eller????

2009-07-06 @ 19:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0