Hemkommen

Då var man hemkommen ifrån en underbar resa till Turkiet! Bodde på ett Hotell som hete Park Side i Side givetvis =)Var ett helt ok hotell med fin pool. Vi hade All Inclusive så det var massa gott med dricka och mat!
Flygresan dit var väll inte direkt någon höjdare eftersom både jag och Norah blev jätte åksjuka! Var ett väldigt litet plan, typ 30 rader så minsta lilla rörelse kändes.
Vädret hade vi toppen tur med den kallaste dagen var det 38 grader i skuggan de andra låg på ca 45 grader i skuggan så jag fick min efterlängtade värme!
Norah trivdes som fisken i vattnen....bokstavligt talat hon levde i poolen från morgon till kväll =) massor av kompisar fick hon och massor av glass åt hon! Kamel fick hon också ridit och så har hon fått uppleva hur alla kniper en i kinderna vilket hon tyckte var mindre trevligt....ni skule sett henne när hon skällde ut männen.....hahaha
Fick shoppat en del och vi lärde känna nya människor,Som vi träffar snart igen.
Men andra ord en toppen semester! Kan berätta hur mycket som helst men man får ju summera ihop det stora hela.
 Längtar redan tillbaka!
Är jättetrött efter hemresan och har ingen ork med något så denna helgen har vi inget bokat!

Men den 8 Augusti blir det fest! Ser fram emot att träffa alla mina vänner....tyvärr faller en del bort då de inte kan av olika anledningar men vi får ta och ses snart!

Nu var det dax för jobb igen! Mamma har semester nu i två veckor så jag jobbar konstant i 2 veckor nu och sen har jag 2 veckors semester. Då ska jag hälsa på Kamilla =)  Dt är vad jag har planerat under de veckorna.... och så ska jag passa Liam i 3 dagar! =)

Nä ska äta upp resten av min middag nu så hörs vi imorgon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej min älskade vän! Hoppas att ni har haft det bra på semestern?! ja det stämmer, nya nummer här och nya telefoner=) Jag jobbar hela denna helgen och på onsdag. men tisdag är jag ledig fram till tre ungefär för sen ska jag bygga naglarna är det tänkt kl fyra så är du hemma då och vill visa din bruna kropp så kan jag=) Puss och kram min fina dam=)

2009-07-31 @ 23:05:19
Postat av: emelie och ebba!

det va jag som skrev=)

2009-07-31 @ 23:05:43
URL: http://ebbaemeliemicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0