moln

Gud vilket tråkigt väder! Jag och barnen hade bästämt att vi skulle sätta upp den nya polen och fylla den idag men ikke. Varför ska vi alltid ha sån otur?? Bettan och Molly kom förbi en runda istället och nu sitter barnen och tittar på vars en film i vars ett rum för dom kan aldrig enas om en film. Kian vill alltid se Astrid Lindgren filmer medan Norah vill se Disney filmer. Snacka om dagens I- Lands problem=)
Borde igentligen göra något vettigt, typ rensa garderoben aller städa lite men jag har inte riktigt bestämt mig om jag orkar idag hahaha.
Sitter varje dag vid datan och intensivt spanar resa men än så länga har jag inte hittat någon som klaffar! Samtidigt så kanske jag skulle skita i det och åka runt en masa med barnen i sommar istället?? Jag är så velig, vill så mycket. Man kan ju resa till vintern istället.

Miss you! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0