Mysig dag

Sitter och tittar på minnes ceremonin för Michael Jackson och blöar som en gris när hans dotter håller sitt tal för honom. Det är hemskt att ett så litet barn ska behöva att begrava sin pappa.
Usch det är jobbigt att titta på sådant här, blir så ledsen och tänker på att det var inte länge sedan jag begravde en utav de viktigaste människorna i mitt liv. Saknar dig så!!

Annars har vi haft en helt underbar dag idag!! Vi åkte i fm till Kristianstad med Andy för att hälsa på Benny. Barnen har saknat sin pappa jättemycket och jag tog givetvis tillfället i akt att få träffa min älskling=) Det kändes helt underbart att få träffas! Barnen blev så glada! Och så kunde jag få visa honom min överraskning som jag nu kan dela med mig av.....Jag var och tattuerade in hans namn i lördags! Gjorde även en minnes tattuering till Mange. Så nu kan ni sluta att spekulera i om jag är gravid =)
Efteråt körde vi till Ystad till Möllertivoli så barnen fick åka sina favorit karuseller och träffa sin mormor.Sen blev det hem och ksta barnen i sängen eftersom de ska upp till dagis imorgon.
Jobb imorgon, får se hur mycket vi hinner med. Blir vi klara i tid så går jag hem 3 när jag har hämtat barnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0