Resa??

Är ledig idag så jag har hulliganerna hemma. Dom klättrar verkligen på väggarna!!! Vet inte riktigt vad jag ska göra för att sysselsätta dem idag?? Vädret är jättetråkigt och det käns inte somatt utomhusaktiviteter är så lockande då det regnar till och från.
Sitter och väntar på att Benny ska ringa så jag kanboka resan som jag har hittat ==) En vecka till Turkiet, all inclusive. Jag ,Benny och Norah. Lilleman får stanna hemma, tycker fortfarande att han är lite liten och norah kan behöva den tiden med oss själv.
Har en sån konstig känsla i magen idag, kan inte sättafingret på vad det är men det känns inte bra!
Saknar min man väldigt mycket! Vill bara att han ska komma hem nu, Hade gärna åkt upp till honom och spenderat min dag där men jag vet inte hur jag ska ta mig dit??

Alla ska tydligen till sommarrocken idag men jag känner verkligen inte för det! Det är inte samma ska som det var förr, kommer aldrig att bli heller. Visst kan det vara kul att träffa sina vänner men alla går dit för att råsupa och det är väl inget som jag dirrekt känner gör att göra.

Uppdaterar mer ikväll.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0