Resfeber

Nu är det snart dax!!!!!!! Har varit och växlat pengar, hämtat Norahs pass, handlat nödvändiga sakor på apoteket, varit på Ica och nu gör jag en paus i packandet! Har precis packat färdigt Norahs väska och ska sätta igång med min snart.
Jobbar hela dagen imorgon så jag åste ha allt fixat och färdigt till ikväll. Glömde dock två små saker på Ica så jag får svänga in imorgon innan jobb. Har verkligen ångest för att åka ifrån Kian. Jag vet inte varför??? Jag har ju åkt utan honom innan men då har Norah också varit hemma nu ska ju Norah med så det är väll för att jag lämnar honom utan någon av oss! Kommer iaf att sakna honom jättemycket!!!!!!!
Norahs första resa, ska bli spännande=) Inte för att jag kommer ihåg min men ändå. Nä får packa det sista nu så jag bli klar någon gång!

När man sätter lås på sin blogg måste man ju lämna ut lösenordet till sina nära och kära Kamilla =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0