Snickerboa

Barnen har varit SÅ jobbiga idag! Det var tur att jag fick dem isäng nu annars hade jag inte kunnat garantera att de hade överlevt kvällen. Jag fattar inte vad de sysslar med?? Hemska är dom för tillfället det är inte alls roligt att behöva skälla på dem hela dagen men vad ska jag göra?? Ge mig styrka!!!!!!!
Sitter just nu och bara njuter av tystnaden och hör lite av mysiken ifrån rocken.
Imorgon blir det jobb eftersom jag tog Dianas lördag så att hon kan svina ikväll. Sen blir det att städa när jag kommer hem.
Mamma började sin semester idag så nu är det jag som har hand om rubbet. Jag är ju van vid hela blomsterbiten men mamma har ju hand om ekonomin och pappersarbetet som jag nu ska fixa det med men det ska nog gå bra!
Har känt mig konstig hela dagen, Deppig, febrig, illamående,lättirriterad. Men man har ju sånna dagar så morgondagen blir säkert mycket bättre=)

Känns lite tråkigt att det är fredag kväll och att man barasitter här själv=(

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Då är vi två som bara sitter och är ensam . Till råga på allt är jag godissugen =(

2009-07-10 @ 20:30:11
Postat av: Kamilla

Kan ta det en annan dag när jag är på bättre humör!

2009-07-12 @ 11:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0