Sommar =)

Jag var ledig hela dagen igår och det var så skönt!!!!
Jag och Malin tog våra hulliganer och körde till ljunghusen ( stranden). Var jättemysigt men tyvärr så var solen inte med oss så vi åkte in till Vellingeblomman en snabbis. Lunchade med barnen på Mc Donalds och sen hem i Trädgården. När vi kommer hem och går ut så strålar solen för fullt!!!! Av med kläderna och kastar barnen i poolen. På kvällen blev det ett dopp uppe på badet innan vi gick hem.
Idag ska jag vara själv i butiken hela dagen och jag vill inte ens jobba, fick lite mersmak för semester igår tror jag =/
Kian ska till läkare idag med sitt öra så vi få se om e hittar något fel.
Nä nu ska barnen ha frukost och sen är det dagis nästa.

ut i solen med er!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ut i solen? If i could i would! Idag är det flytt som gäller! Stäng ner butiken tidigt och kom och hjälp mig!! Sen kan vi ta ett dopp i havet! Miss u! Puss

2009-07-01 @ 08:14:06
URL: http://anushka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0