Tid tillsammans!

I lördags kom Marie hem till mig vilket var jättekul eftersom vi inte har setts på typ 3 år! Vi åt god mat och drack vin. Var tänkt att vi skulle festatill det på kvällen men vi blev helt för trötta så hon åkte hem vid halv 11. Hoppas dock att vi kan ses snart igen=)
På Lördag natt 04.00 kom min älskade man hem=) Var så skönt att ha honom hemma!!! Vi fick spenderat hela söndagen tillsammans och det behövdes verkligen. Nu har han åkt igen och kommer hem på fredag natt när de har stängt ner i Sjöbo. Ska dock åka till sjöbo och sova med honom där så nu är det inte så många dagar som vi är ifrån varann.
Imorgon kommer mIn kusin från dk hit men sina smmå tvillingpojkar! Ska bli kul, var ett tag sen sist!
Har verkligen inte mått bra idag. Har svin ont i min nacke, mage och handled och jag vet inte varför. Har känt mig febrig och kallsvettats hela dagen! Inte kyl men hoppas att jag mår bättre imorgon!
Är helt själv hemma ikväll vilket är skönt då jag inte mår bra, ska få sova ut i morgon!!!!!
Ska ta två panodil och bädda ner mig i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0