Bröllop

Äntligen är denna dagen slut, har varit lide dryg! Har inte alls varit kul på jobb idag och jag har inte haft någon insperation alls! Var dock lite roligt att göra Lillens brudbukett =)
Vi ska som sagt på bröllop imorgon,ska bli kul! Är inte så ofta man får gå på det direkt.
Det är även Svedala marknad imorgon så jag ska ner på jobb imorgon kl 08.00 och packa ut allt som vi ska ha på gatan sen ska jag åka hem och göra mig iordning. Hoppas att de klarar sig utan mig imorgon annars så får jag i värsta fall komma och jobb efter bröllopet.
Vi beslutade oss faktiskt idag att gå utan barnen, kan vara rätt så skönt att få göra detta utan dem. Annars så är de alltid med på alla stora tillställningar men imorgon så är det bara vi!
Jag var och hämtade min klänning hos skräddaren idag, hon klarade att fixa den =) snacka om att jag blev lättad!!!!!
Älskar verkligen den kläningen, känner sig som en prinsessa! Måste verkligen försöka att få lite foto på mig och Bnny också, händer ju inte så ofta eftersom jag oftast står bakom kameran.
Söndagen blir det mer jobb eftersom det är marknad så har vi öppet 10-17. Norah ska också på kalas på söndagen. Sen blir det nog lite familjemys påkvällen!

Ha en kul helg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0