Emelie & Micke


Igår var det bröllop i Svedala kyrka. Älskar att gåpå bröllop =) Ni var så fina tillsammans ochdu var så otroligt vacker gumman!!!! Jätteglad att jag fick dela er stora dag med er. Hade verkligen jättekul hela kvällen, absolut det bästa bröllopet jag har varit på ever. Det var däremot en enorm saknad igår, gud så svårt det var att du inte var där. Kämpade för att hålla inne mina tårar men tre gånger under kvällen så brast det! Som tur var så brast det för micke och Chille också så jag var inte ensam om att lipa. 
Jag ska lägga in lite bilder sen när jag har fått in dem i datorn. Vi får inte glömma att lilla Ebba blev döpt igår och hon var så duktig och söt =)
Kommer alltid att vara en minnesvärd dag mina älskade vänner!

Har jobbat hela dagenidag på Svedala marknad, kanske inte det jag helst av allt hade gjort idag men men.

Kommentarer
Postat av: .....

Det va du med min älskling! Mycket vacker =)

2009-07-01 @ 14:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0