För liten!!!!

På lördag är det bröllop och dop som gäller och jag kom på sent igår kväll att jag måste lämna in min klänning på kemtvätt! Blev dock lite panikslagen när jag provade klänningen....den var för liten! Den hade blivit lite större över magen så det var perfekt men den var förliten precis under brösten. Vilket jävla ställe för kilona att sätta sig på. Jag fick iaf pratat med en sömmerska idag så jag ska dit med den på torsdag och se om där är något att släppa på den, håll tummarna annars har jag inget att ha på mig.
Ska och slinga håret imorgon, vilket är väl behövt och sen så känns det alltid lite lyxigt efteråt =)

Annika, Tobbe och Liam har varit här och grillat idag. GOTT!!!
Är så skönt att sommaren äntligen är här, hoppas att det håller i sig ett tag! Är så tråkigt att gå till jobb när det är så fint bara. men men jag får hoppas att det är fint väder när jag har semester också.

Kian har kommit in i sin 3 års trots och han promenrar duktigt på mina nerver!!! Tur för hom att han är jå jävla söt annats hade han legat risigt på det! =)
Vi hade klas för honom i söndags och det gick bra men det gjorde riktigt ont i hjärtat att DU inte var här!

Tror att jag ska ta en kort dag på jobb imorgon så jag kanske hinner att sola lite annars kommer jag att se ut som ett vit lakan på lördag hahaha.

Det blir sista helgen jag och min älskling har tillsammans innan han åker =( Kommer att kännas jättekonstigt att vi ska vara ifrån varann så länge och jag kommer att sakna honom jättemycket men samtidigt så är det värt det efterom vi kan resa sen!

Kommentarer
Postat av: Anna

var ska din man resa? hoppas du kommer klara dig fint endå!

2009-06-24 @ 21:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0