Jävla idioter

Jag är så arg så  jag måste avreagera mig lite......Vi har precis varit i Vellinge och firat min syster på hennes 14 års dag. När vi på vägen hem kommer körandes vid rondellen vid Q8 så kommer det en bil med student i. Idioten som kör kommer in i rondellen så pass fort att han håller på att volta in i rondellen men för att undvika det så vejar han ut på vägen som kommer mötandes mot oss och får sladd på sin bil!!!! Han håller på att sladda in i oss men lyckas få ner bilen över backen vid Q8 istället. Jag blev vansinnig och skrek till Benny att han skull köra fter dem. När vi kommer fram till parkeringen där bilen har stannat så ä de redan på väg in i huset. Jag hoppar ut ur bilen och skriker precis vad jag tyckte och tänkte men den killen som var sist bara gick och tur var nog det för jag hade slagit ihjäl honom! Hur fan kan man vara så jävla blåst? Bara vänta tills jag får veta vem du e!!!! Jag är fortfarande så arg så att jag skakar. När det gäller ens barn så finns det fan inga hämningar. Det kunde gått riktigt illa och jag vet inte vad jag hade gjort om något någonsin hänt mina små hjärtan!

Vi var på Fias studentigår. Hade jättekul!! Väntade mig verkligen inte det men det var en av de mest lyckade kvällarna på länge!

Imorgon ska Liam döpas och jag ska bli gudmor...precis som att alla inte vet det redan men e man stolt så e man =)
Hoppas att vädret håller eftersom det ska va ett ängadop. Har aldrig varit på ett sådant dop men det låter väldigt mysigt!

Är själv hemma med barnen nu eftersom Benny är och tittar på matchen med grabbarna så nu ska jag ta och mysa med dem.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag flyttar till min gamla lägenhet. Jag packade en väska igår. Ahh det hände en massa skit igår. Jag kan säga att jag tänker inte gå dit ensam, och ännu mindre sova där en enda natt. Men min lägenhet för jag om 3 veckor...

2009-06-10 @ 10:05:21
URL: http://anushka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0