Livet de gångna dagarna.

Shit vad tiden går fort! Hinner knappt att skriva längre eftersom vi har så mycket på jobb och sen så är våra helger fulla!
Lördags var jag på Kristinas möhippa. Hade jättekul och det var rigtigt roligta tt få umgås men Kristina igen det var ett tag sen. Kvällen förstördes dock lite av att jag fick migrän och fick åka hem för att lägga mig =(
Söndag hade jag kurs på jobb och sen hade jag och mannen en riktig myskväll! Dessa senaste dagar har varit underbara känner mig nästan lite nyförälskad =)
Måndagen var katastrof på jobb då vi inte viste att Svedala hade skolavslutning. Jag kände mig som en zombi när jag kom hem!!!!
Idag har vi hunnit göra upp lite i butiken iaf och det är skönt eftersom det är midsommar på fredag så måste vi göra massor av uteplanteringar och buketter imorgon.
Midsommar blir att spenderas på tivolit med nära och kära då vi ska grilla=)
Kian fyller 3 år på lördag och för första gången vet jaginte vad jag ska köpa till honom! Det är jättejobbigt men jag hittar väl något.
Söndag blir kalas för lillkillen, öppet hus hela dagen!

7 månader idag och inte en dag går utan att  du är saknad!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha du är så jäkla bitter!Erkänn att tänderna var söta?! Vart är detta tivoli där du ska vara imorgon? Kanske kan komma förbi..täffa familjen! Puuuss

2009-06-18 @ 14:50:46
URL: http://anushka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0