Nu räcker det!

Har inte tid att skriva mer. Har inte tid med något just nu! Har massor att göra i butiken. Pingst, morsdag var i hlgen och nu väntar två vekor av studenterier och sen midsommar s¨å jag har röven full. Ska dock försöka att skriva en liten rad iaf. Mamma har blivit sjuk!  Hon har åkt på en svår lunginflamation =(  doktorn vill även testa henne för Kol =/ Det får bara inte vara så! Orkar inte med mer elende nu. Känns som att alla människor jag älskar tas ifrån mig men nu får det fan va nog för min mamma ska ingenstans!!!! 

Har preis kommit hem efter en fruktansvärt stressig dag som avslutades med Norahs avslutningsfest på dagis ikväll. Min stora tös ska ju börja på skolan.
Denna helgen är fullbokad. Student hos svägerskan på fredag. Kalas för Lillan på lördag (14 år) och Liam ska döpas på söndag! E det konstigt att man är helt slut?

Kommentarer
Postat av: Anna

Ojojoj, här händer det saker! Ska hålla tummarna för mamma Lotta, hälsa henne så gott från mig och att hon ska krya på sig! Puss

2009-06-03 @ 08:46:25
URL: http://anushka.blogg.se/
Postat av: Carro

Nej det är inte konstigt....glöm inte dig själv mitt i allt...

2009-06-03 @ 09:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0