flytta utomlands

Kom hem tidigt ifrån jobb idag och det var skönt eftersom jag har jobbat 21 dagar i sträck!!! Jag vet inte vad det är med mig idag?? Jag har masor av känslor som bubblar innom mig, känner mig ledsen och bitter! Men varför?? Visst vi har inte så mycket pengar just nu, vi har blivit bortskämda med att kunna spendera och shoppa när vi har velat. Förutom det så har jag inget som dirrekt har förändrats de senaste månaderna. Jag vet dock att jag blir väldrigt deppig av vädret! Jag hatar vintern och jag tror verkligen inte att folk förstår hur mycket jag hatar det! Så när det väl är sommar så behöver jag solen för att ladda inför helvetet som väntar. Min högsta önskan är att flytta utomlands men den önskan krossar min man eftersom han är så tråkig och tycker att Svedala är det ultimata stället att bo, snacka om trångsynt!! men men bara vänta tills vi är pensionärer, då bor inte jag i Sverige längre iaf. Sen vad du gör hjärtat det skiter jag i för då har jag kompromissat i mer än halva våra liv!!! =)
Igår var Annica, Tobbe, Jocke  och Liam här. Det är så mysigt att vara nära Liam. Känns så bra att jag och Annika har hittat varandra efter alla dessa år och att hon och Tobbe har det så bra ihop. Hoppas verkligen att de fixar det ihop annars blir allt lixom konstigt för oss andra också.

Idag blir det nypotatis, gräddfil med gräslök och en köttbit till mums! Jordgubbar till efterrätt.

Vet verkligen inte vad vi ska göra på midsommar, förslag??

Är stolt över dig Anna!!! ( blev bara tvungen att säga det) =)

Jag saknar dig så mycket Mange! Önskar så att du kunnat vara här så jag kunde kräka av mig till dig som jag alltid brukade. Eller att du kom och hämtade mig så att vi hittade på någon, brukade du göra när jag var deppig för att jag skulle sluta att vara bitter=) Saknar ill och med våra små gnabb när du var en tjurskallig idiot! BARA DU VAR HÄR!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

TACK älskade :) Hoppas att du menar mig! Jag är också stolt! Han är en stor skit!Måste berätta allt som hänt..men som sagt jag ska verkligen försöka få med mig Janne när han komemr ner så vi kan komma och hälsa på! men det är så mycket med flytt, packande och allt. Saknar dig min vän. I really do! Puss

2009-06-11 @ 20:36:15
URL: http://anushka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0