Bitter!!!

Känner mig väldigt bitter just nu, har en tendens att bli det när saker inte blir som jag har tänkt mig även om det inte rör sig om stora grejor.
Vi skulle träffa två vänner idag och spelakort utan barnen, men dom ville inte lämna bort sin som vilket jag kan förstå...helt ok. Ens barn är lixom ens barn.  Skulle träffas kl två men sen har dom dessutom bestämt att dom ska äta middag med två andra vänner kl fem! Känns det lönt? Känns lite som att dom kommer för att de måste då och att dom måste ha enursäkt för att få komma hem fort igen och då kan det lixom kännas som att det kvittar!
Sorry att jag bara gnäller men blev bara lite besviken.

Va hemma hos Bettan igår efter att vi hade varit hos mormor. Va riktigt kul och mysigt att träffas bara vi och dricka lite =)
Det var mysigt hos mormor också. Är så skönt när det bara är vi, moster och hennes man var inte där. Vilket uppskattas eftersom han e så dryg när han dricker!

Vad ska vi göra idag då?? Hatar att bara sitta innen fårn morgon till kväll utan att göra något!!!!!
Ahh...världens tråkigaste söndag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja så får man inte göra,har man bestämt med ngn kan man ju inte bestämma ngt efteråt?!nej nej nej...

2009-03-16 @ 11:37:04
Postat av: Carro

Ja det var jag där uppe:)

2009-03-16 @ 11:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0