Ledig

Då har man en ledig dag idag! Spenderade morgonen på att försöka få tag i läkaren. Kian ska ju in och opereras och remisen blev skickad för ett antal månader sedan men vi har fortfarande inte hört något så jag försökte att ringa dem imorse. Det blev ett helt projekt, blev skickad fram och tillbaka mellan olika avdelningar när de insåg att jag måste ringa till Lund istället! Hallå ingen koll eller?? Så jag ringde till Lund och blev även där skickad runt och efter många om och men så kom de på att dem jag ska prata med inte har tele tid förens efter 13.00 idag då de sitter på föreläsning....kan man bli trött eller?? Så jag ska ringa dem om en stund så får vi se vad de säger.

Har varit nere en runda i byn med barnen så att de fick lite frisk luft. Var inne och hämtade p-spruta eftersom jag ska vara och få den kl 8 imorgon bitti. Hatar att få den förbannade sprutan....är livrädd för sprutor men det är det ända som fungerar på mig så jag får väll bita ihop!
Va inne en kort runda på Ica och sen in en runda på jobb så att barnen fick säga hej till mormor.
Mina barn är konstiga! Jag frågade dem imorse vad vi skulle ha till middag. Något med färs, kyckling eller om vi skulle göra fisk. Båda barnen skriker samstämt FISK!!!! Vad är det för fel på dem, barn ska inte tycka om fisk. Det ska vara en av de saker som man måste "tvinga" barnen att äta ett par gånger i månaden men om mina får välja så hade det nog blivit ett par gånger i veckan. Jag ska ju dock inte klaga det är ju bara possitivt.
Jag ska klippa Benny ikväll så jag får nog ta och klippa till banen också =) Kian börjar att bli långhårig och Norah behöver att trimma topparna. Jag själv hade också behövt att göra vid håret så jag får väll ringa frissan så att man är fin tills vi ska ut med Malin när hon fyller år! Vi har verkligen alla helger denna månaden fullbokade....vet inte riktigt om jag ska tycka att det är bra eller inte. Alltid kul att hitta på saker men det kan vara skönt att bara få ta det lungt om man känner för det.
Har faktiskt börjat att trivas rätt så bra i mina glasögon =) men det är fortfarande lite ovant speciellt när det kommer imma på glasen och man inte ser ett smack!

Nä ska ta mig en liten frukt och krypa ner i soffan nu när barnen villar middag =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack gullet =)

2009-03-11 @ 14:58:30
URL: http://anushka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0