Pimpla vin

Lördag och har nyss kommit hem ifrån jobbet. Vi ska snart åka hem till mormor och morfar och fira födelsedagaar. Båda fyller år innom loppet av en vecka så idag blir det kalas. God mat...morfars honungsglaserade revben =) och lite annat.
Vaknade imorse av att jag hade drömt att mamma ring och sagt att det var dax nu så jag trodde stenhårt på det när jag vaknat men än har ingen bebis kommit så vi får vänta ett tag till, så drygt. Hon har gått över en vecka nu, hon ska in på undersökning på måndag så då får jag väll äntligen veta vad som händer.
Veckan har varit lung. har varit en runda med Malin i stan, skulle hitta något till den 21:a mensom vanligt hittade jag inget vettigt. Malin hittade däremot en cool klänning som hon ska ha =)
Igår va vi hemma hos Diana och Robban på middag....lika gott som alltid! Senare på kvällen lärde vi dem att spela kanasta. Det är skitkul men Robban var nog lite för full för att fixa det hahaha så vi ska dit imorgon och ta en liten omgång till! Just nu står det 1-1 först till 10 vinner. Tjejerna mot killarna!
När vi har varit hos mormor så ska jag hem till Bettan och pimpla lite vin. Ska bli mysigt, var ett tag sen vi träffades utan jobb, barn och killar så nu ska vi leka själv ikväll =).
Annars så har denna svensken inte så mycket mer kul att berätta om så ha en mysig kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0