Tråkig tisdag

Denna dagen har verkligen varit lång och gått fruktansvärt sakta. Det är hemskt att ha barnen hemma! Missförstå mig inte, jag har gärna barnen hemma och myser med dem men då vill jag gärna kunna göra något och inte bara sitta inne. När vi är inne en hel dag så blir de två små monster! Som när man matar gismo i germlings efter 12 =)
Dom klättrar på väggarna, bråkar, skriker ja det är inte konstigt att man blir gråhårig snart. Ville hålla Kian inne idag så han hinner att repa sig lite iaf. Har precis kommit ut ur duschen med Kian och nu är barnen inne på rummet och leker....eller vad det nu ska kalla ,det gapas mest därifrån!

Jag blir så rastlös när jag bara är hemma, när kl var halv 3 så ville jag gå ner på jobb. Inte för att dom inte klarar sig utan mig men det är väll något slags kontroll behov. imorgon så jobbar jag själv eftersom mamma är ledig och Diana är ledig då hon hoppade in fö mig idag. Hoppas att det blir mycket kunder, där har varit lite dött nu måndag och tisdag. Hoppas även att det kommer lite folk på kundkvällen så att det blir mysigt!

Fattar inte att det fortfarande gör lika ont, ska det aldrig sluta? Visst vet jag att det alltid kommer att kännas men det är bara jobbigt!  Saknar dig, kommer alltid att vara drottning i ditt hus=)
Gud va många minnen man har!

Är så  sugen på ngt gott men jag ska inte ge vika. Har blivit lite mycket av det goda men nu så ska jag gå ner i vikt igen. Jag var så jäkla duktig ett tag sen så bara försvann motivationen men nu jäklar så är det dax igen. Malin det blir träning på Torsdag å tisdag!!?? Har min fina Orbitrek i vardagsrummet också så jag ska börja att använda den lite flitigare!

Vi har fortfarande inte fått höra något av ormors läkare. Nu har vi snart väntat i 3 veckor, får det ta så lång tid?? När man går och väntar på sina svar. Tycker att det är riktigt dåligt!

Min kära man har laddat ner alla gammla avsnitt av Rederiet. Asså fan va dålig den serien är! Man kan ju hoppas att det snart är slut så att vi kan sätta oss och mysa lite . Dvs efter att vi har kastat våra små monster i sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0