Tur och otur

Shit vad veckorna går fort, nu är det Mars vilket ska betyda vår och lite sol men det verkar som att vädergudarna har missat det! Snart är det sommar och det känns som att det var nov-dec typ igår. Jag hänger verkligen inte med men jag ser fram emot vår och sommar så bring it!
Vi hade så många planer och alla rann ut i sanden. Vi skulle åkautomlands men då fanns det inga reser kvar. Sen när vi "bestämt" oss för Gambia så tar de bort det resmålet, känns lite som att det inte var meningen att vi skulle resa någonstans just nu. Det blir väll till hösten istället då har vi hunnit att jobba lite på tivolit också så då har vi mycket mer pengar att ta med =).
Vi skulle åka och se Tina Turner men  biljetterna tog slut! Känns som att turen inte har varit på vår sida men då an det ju bara vända och bli bättre.
Den där hemligheten som jag skrev om för ett tag sen kan dock fortfarande bli av så jag hoppas verkligen!!!!!!

Läste här om dagen att en tjej som jag umgicks med ett kort tag ska åka till USA, jag är så avundsjuk!! Bodde där ett tag för 8-9 år sen och jag har saknat det var dag sen jag lämnade landet. Vi har pratat jättemycket om att åka dit men har kommit fram till att vi ska vänta. När vi väl åker dit så ska vi se så mycket av landet så möjligt, ha gott om tid och pengar....med andra ord i nästa liv=)

Idag så ska vi åka hem till Crille och Jesica i Trelleborg, barnen kan behöva att få springa av sig. De vaknade halv 7 och har levt jäkel sedan dess. Nu har jag  satt igång Monsters Inc till dem och serverat dem frukost på rummet så nu har jag lite siesta medans mannen ligger och snarkar i rummet intill! Jag var så grymt sugen på att äta bullar till frukost men det lär väll inte hända denna sidan midsommar eftersom late inte kan resa sig ur sängen innan kl är 10-11! Hade det varit fint ädr så hade jag kunnat ta med barnen och gå ner till byn men eftersom att det regnar hela tiden så hoppar vi nog på det. Jag är egentligen jättesugen på att sticka och bada med barnen. Har hört att barnpolen på Vanningen har blivit omgjord så att den är lite roligare för barnen nu.





Mamma och Bengt var här en snabb runda igår, va rätt så mysigt. Vi ses ju nästan bara på jobb numera och då blir det bara att vi pratar jobb så det är rätt så skönt att vi kan träffas annars också. Mormors läkare hade ringt i torsdags men hade inga  direkta besked utan hon ska komma in till  en läkare i Malmö där hon ska få veta mer.
Annikas bebis har fortfarande inte kommit, det var väll en jäkla unge till att vara envis! Undrara vem han har det efter =/ men bara så att du vet så röstar jag fortfarande på Jesse eller Zackarias!
Gud vad jag var trött igår. jag låg framför tv med barnen och såg Ronja rövardotter till kl 8, när vi hade lagt barnen så tog det inte lång tid innan Nettan sov!
Igår skrev jag att  jag  inte förstår mig på er. Jag kan säga så här att en dag så kommer ni att få barn, ett eget hem ,en familj då kommer ni att se tillbaka och inse era misstag. tyvärr är det bara så att då är det oftast försent!

Var inne och kollade över min statestik innan och shit vad jag har många som läser min blogg nu genomsnitt 60-80 pers! Det tyckte jag var jättemånga eftersom jag inte läser så många själv. Jag läser Annas,Kamillas, Stinas, Carros och emelies bloggar. dvs 5 st visst så händer det att man ser någons kommentar och tittar in på den sidan men sen hittar man oftast inte dit igen så jag måste säga att jag blev lite imponerad! men samtidigt så undrar man vem alla dessa männsikor är, jag  vet ju en del av er men nyfiken blir man vem det är som tycker att ens liv och åsikter är intressanta eftersom jag mest upplever det som tråkigt =)

Jag är riktigt sugen på att ha en stor fest med alla vänner typ som när jag fyllde år. Tycker att vi träffas alla helt för sällan!
Eller vad säger ni?? Någon som är taggad??

Kommentarer
Postat av: Stina

Ja det där med statistiken ja.. Ibland undrar man huur många och veeem som verkligen läser ens blogg! ;)

Hur länge bodde du i Usa? ;)

2009-03-08 @ 19:18:37
URL: http://stinolino.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag är på gumman! Festa loss! Du har Kamilla blogg? Samma Kamilla som jag tänker på? Kan man få adressen? Om det är hon då dvs...och ska hon ha en till knatte?! =) så skoj! Saknar dig skatt, jätte mycket. puss

2009-03-08 @ 23:00:27
URL: http://anushka.blogg.se/
Postat av: Storebror

JA ÄR ALLTID TAGGAD... TAR MED GRANNEN VAR HUR NÄR ???? PUSSEN

2009-03-10 @ 01:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0