Kundkväll

Det är verkligen inte ofta jag sitter här längre. Vet inte riktigt varför men jag orkar bara inte, jag är så trött hela tiden men det är väll det gråa tråkiga vädret som gör det. Sist jag skrev så skulle vi på Revy. Det var faktiskt helt ok! Hade många roliga scener, han Hasse e fan inte klok någonstans =)
Lördagen skulle bestå av en lugn hemmakväll men så blir det ju aldrig här. Malin och Lenny kom hit och åt middag och spelade lite spel ( med andra ord ) Skit roligt spel som värkligen får igång alla. Drack massa öl, cider och vin. När kl var 8 var det helt plötsligt bestämt att vi skulle till stan! Åkte in till någon pub vid folketspark men där var fullt så de hade stängt insläppet. Det blev Mattssons istället, helt ok ställe att sitta och dricka lite på. Efter ett tag så drog vi vidare till Breeze. Vi brukar alltid att ha jätteroligt där men denna gången var det så tråkigt. Skulle nog kunna kalla det för mupparnas afton! Jag och Benny åkte hem redan vid 2 och övergav Malin och Lenny där inne.
Tur att det var så tråkigt där för vi han nästan inte mer än in genom dörren så mådde jag jättedåligt, trodde att det var kräksjukan på g men jag klarade mig rätt så lindrigt undan.
Söndagen bestod av bebisar =) Vi åkte in till Malmö och träffade min kusin som fick tvillingpojkar i oktober. Var jättekul att träffas och dom var så söta. Tyvärr träffas vi inte så ofta eftersom hon bor i Danmark.
Asså jag bara älskar bebisar, Jag hade kunnat ha massor av dem hemma. Tyvärr så måste man ju landa i verkligheten och inse att alla dessa bebisar blir krävande tonåringar sen ju. Alla får bebisar nu, jag vill ju också =)
Måste åka och hälsa på lilla Ebba också en dag men nu har Kian precis blivit dålig så vi får väll vänta ett tag till.
Min syster ska ju som sagt ha en liten vilkan dag som nu och jag längtar så. Man sitter på spänn varje  dag  och varje gång som mammas telefon ringer så tror vi att det ä hon. Det är dax nu!!



Kian när han var bebis




Norah som bebis


När jag hämtade Kian på dagis igår så sa de att han inte hade ätit på hela dagen. Tänkte tillbaka lite lätt på dagen innan och  insåg att då har han i princip inte ätit något på över 1 dygn! Tittade ner i hans hals och såg att den var helt igensvullen, så et bar av till Trelleborg. Halsfluss blev dommen. stackars liten konstigt att han inte har sagt att han har ont bara men det är klart jag har hör smärtgräns så han har väll det efter mamma sin. Tror dock att jag ocså har åkt på det  nu så vi får väll åka in hela familjen och få penecilin tror jag.

Imorgon så ska vi ha kundkväll på jobb. Det är första gången som vi har något sådant så vi får se hur mycket folk det blir. Tyckte det var lite tråkigt att inte alla personal ville vara en del av det men det är ju frivilligt så. Har ni inget annat kul för er så är det alltså kundkväll på Blomsterrum imorgon kväll mellan 19-21! Om ni har några bra förslag på vad man kan ha för tilltugg och dricka att bjuda på så tar jag gärna dem!

Någon som har något bra midagsförslag med färs? Är ju det barnen helst äter men efter ett tag så kan man bli rätt så trött på Köttfärssås ( om man inte heter Diana) Pannbiffar och köttfärslimpa.

Kommentarer
Postat av: malin

nettan nettan nettan.. vi var inte på harrys vi var på mattssons!!!!!!!!!!!! puss

2009-03-03 @ 10:16:08
Postat av: Carro

Lyxig färs för oss är nötfärs ( el vad man nu gillar) lök,svamp och i med en burk cantadou vitlöksost... kan ev späda med liiiite mjölk om man vill ha lite mer sås.

Det kan jag verkligen rekomendera!Snabbt,lätt och oförskämt gott!

2009-03-03 @ 11:37:52
URL: http://carro1983.blogg.se/
Postat av: Anna

Så söta små bebisar och vem är världens bästa fotgraf? Haha älskade att ta blder på norah, världens sötaste bebis jag sett!

2009-03-03 @ 13:20:33
URL: http://anushka.blogg.se/
Postat av: Stina

Såå söta!!

2009-03-03 @ 16:18:58
URL: http://stinolino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0