vad,när,hur

Nu var det verkligen jättelänge sedan som jag var här och skrev och det har hänt massor.

Jag har som de flesta säkert vet vid det här laget blivit moster =) Var och hälsade på Annika och Liam på bb förra söndagen. Han är så fin! Annika hade äldigt ont eftersom det blev akut snitt och hon var väldigt trött men det var mysigt att få träffa dem.
Den helgen var vi även ute men Malin då hon fyllde år......Grattis igen hjärtat! Var jättmysigt men tyvärr kändes det som att jag förstörde hennes kväll då jag blev dålig och fick åka hem=(  Hade så sett fram emot att få skaka loss den kvällen så jag hoppas att jag kan få gottgöra dig snart gumman!

Veckan som gick har det även hänt en del på jobb, inte speciellt roliga saker dock. Vi har fått be Diana att gå ner till deltid för tillfället vilket är jättejobbigt eftersom vi så gärna vill ha henne kvar. Hon är så duktig på det hon gör och hon är en underbar människa och vän men tyvärr står det inte i vår makt just nu! Så stämmningen på jobb är väll inte den bästa men vi försöker alla att hålla skenet uppe.

Mormor fick även sin "dom" den veckan. Om hon inte gick med på cellgifter så hade hon bara ett par månader kvar! Efter många om och men så gick hon dock med på behandling och jag hoppas så att allt ska gå bra och att det kommer att hjälpa. Vet att hon mår så dåligt av denna behandlig så jag hoppas att hon orkar att kämpa sig igenom det! Tyvärr så slutade det inte där utan nu på onsdag så ska hon in och röntgas igen. Hon har svåra migrän anfall och är mycket trött så vi fasar för att det ska finnas i hennes huvud också men jag hoppas verkligen inte!!!! Vill bara att hon ska bli bra nu!

Mange finns i mina tankar dag som natt! Saknar honom så och behöver honom verkligen hos mig. Där går inte en dag utan att tårarna rinner för dig min vän´. Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta.

Så som ni kanske förstår så har jag inte orkat att sitta här men jag hoppas att det blir ändrig på det, jag gjorde ju denna bloggen för att jag skulle ha någonstans att göra av alla mina tankar och känslor!

Helgen som har gått har dock varit det mest possitiva som har hänt på länge. I lördags så åkte jag och mamma iväg på mässa i danmark eller närmare bestämt Jylland....vet inte om jag kan klassa det som danmark hahaha. Vi hade skit kul på vägen dit,vilka olyckor vi hade. Innan vi var framme så hade vi kört vilse två gånger och hela pasargerarsätet, mammas väska och mina stövlar var dränkta i coca cola! Ni kan tänka er.....
Väl framme så var där jätte mycket fina saker att titta på! Vi hr köpt in så fina grejor till höst och jul! Dom bjöd på alla mat, dricka, hotell mm. Var verkligen jättekul. Var jätte mysigt att jag och mamma fick göra något roligt tillsammans utanför blomsterbutiken även om det rörde sig om jobb! går när vi åkte ifrån mäsan så åkte vi hem till Annika. Det var så kul att se dem igen. Liam "sov" hos mig hela natten. Tyckte att Annika kunde behöva att få sova lite så jag tog honom och det var underbart! Gud vad jag saknar en liten bebis. Mina små har ju blivit så stora! Fick inte sovit så mycket denna helgen men det har det absolut varit värt!
Måste också säga att jag fick n glad överraskning...jag ska bli gudmor och jag är så stolt och glad över det! =)  Annika och Liam ska komma till Sverige imorgon och stanna i ett par veckor. Hon ska vara här i några dagar också så det ser jag mycket fram emot.

Mina stackars små älsklingar har haft maginfluensa i helgen =(

Har dock saknat min man jättemycket denna helgen! Vi har inte varit ifrån varann så här länge innan och det har kännts men jag tror att vi båda behövde det så vi insåg vad vi betyder för varann! Älskar dig så mycket mitt hjärta!

Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0