Dagen

Vaknade med huvudvärk imorse=( Fanskapet vill inte släppa heller! Var länge sedan jag hade ett migrän anfall så jag hoppas att det inte utväcklas till det.
Har varit hos mamma i Vellinge idag. Skulle gå på loppisen och se om jag kunde hitta ett gamalt fint skåp som jag hade kunnat ha i butiken men loppisen var inte förens imorgon =(
Vi var nere en runda på tivolit så att barnen fick åka lite karuseller.
Har även varit en vända i butiken och gjort lite buketter tills imorgon och sen har jag bara slappat i soffan!
Har precis sett Fast and the Fourios 2 den var lide bra! Hade inte förväntat mig det eftersom 2:an sög!

Har inte tränat idag och har lite ångest men jag får väll ta dubbelt upp imorgon. Ställde mig på vågen imorse igen och nu har jag gått ner 6 kg på 11 dagar =) Fortsätter det såhär så kanske man kan skaffamindre bikini...hahaha.

ska lägga mig i soffan med mannen igen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0