deppig

Usch...denna dagen har inte varit rolig. Har kännt mig jätte deppig och nere. Har gråtit flera gången idag och känner bara att allt allmänt är skit! Får ta mig samman så att det blir en bra start på den nya veckan.
Tråkigt att det ska bli så mycket sämre väder. Regn,blåst och massa moln =( Hoppas att de har fel och att det blir bra väder. Är lixom lite lättare att motionera då, inte så kul att va ute i ösregn men men jag har ju inget val kan bara hoppas på det bästa. Resultatet blev 6,7 kg på 12 dagar! Kunde hoppas att jag går ner lika myckt de kommande 12 dagarna!

Ska göra om i butiken imorgon tror jag, blir alltid gladare då =) 
nä ut och röka nu innan regnet kommer......
 

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Jag är bara ett samtal bort gumman älskar dig ..

2009-05-03 @ 17:24:23
Postat av: Anna (Liam)

hej, ku lo hitta dig här, vart e de du jobbar??

2009-05-03 @ 19:39:00
URL: http://assarssons.blogg.se/
Postat av: Anna (Liam)

jasså har du en egen butik?? själv har jag inget jobb, vet inte vad jag ska göra,hade varit roligt o jobba i butik, träffa människor men slippa alla barn på dagis, hihihi

2009-05-04 @ 14:04:01
URL: http://assarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0