Flyktingar på ingående=)

Annika och Liam kommer till Sverige idag!!!! Ska bli så kul att träffa dem=) Önskar att hon hade kunnat flytta till Sverige så att vi inte var sålångt ifrån varan. Tänkte att jag ska bjuda hit dom(Annika, Liam,Tobbe) på lördag och äta lite god mat kanske?? Tycker det är så roligt att dom har hittat varandra=) Hoppas att ni får det att funka så att Benny har någon att prata fotboll med på släktmiddagarna.

Då var det dax att gå till skolan med Norah imorgon igen. Imorgon så ska hon prova att va själv ett tag  där också. Ska passa på att åka och handla in lite blommor till butiken då. Tror bara att hon tycker att det blir skönt att inte morsan står och hänger över henne när hon spanar in de nya grabbarna=)

Idag orkar jag inte tränna så jag syndar och hoppas över, får ta dubbelt pass imorgon! Ska dock ta och äta min mat nu vilket består av en avocado och lite keso!

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0