Foton

Då var denna dagen också slut...... Har gjort om i butiken idag=) alltid roligt!
Kom hem, va ute och sprang och nu fastnade jag  här.
Imorgon ska jag vara i skolan med Norah. Hon ska få prova på att gå med de elever som ska börja ettan eftersom hon kanske ska börja ett år tidigare. Hon är så förväntansfull...är så roligt att se.
Kian var hos doktorn imorse eftersom han har problem med sina luftrör igen..... som vanligt så var det bara tt virus och han fick bara lite luftvidgande Ventolin. Jag undrar vilken idiot det var som kom på ordet virus?? Så fort barnen är sjuka så är det bara virus! Dom har 39 graders feber, hostar, snorar och vill inte äta men de kan inte få någon medecin för det är bara ett virus!!!!!


Har tömt kameran på bilder så nu har jag lite nya foton att lägga in.
Liam nyfödd.



Liam 5 veckor och bajsar =)





Fick hem min symaskin idag efter att mamma har haft den i typ 2 månader. Har jätte mycket som jag måste sy. Vet inte var jag ska börja bara......
Känner mig myckt bättre idag, inta alls så som jag kände mig igår och det är skönt! Tror jag att min stakars man också tycker=) Älskar dig mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: Anna (Liam)

vems bebis e liam?? söt liten kille iaf! har du butiken själv?? mysigt i så fall o kanske mycket jobb me hihi

2009-05-04 @ 19:36:37
URL: http://assarssons.blogg.se/
Postat av: emelie och ebba!

Men vilken söting!

STackars kian, du får ge honom en kram ifrån mig hjärtat! Får höras snart, kan bjuda dig på lunch denna gången kanske? Hör bara av dig när du känner för det! Puss puss

2009-05-04 @ 20:05:48
URL: http://ebbaemeliemicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0