jippo

Då var denna dagen också snart slut. Jobbade imorse, känndes dock rätt så lönlöst eftersom där typ inte var något folk alls. Är så tråkigt att jobba när det har varit lönehelg. Då åker alla till stan och handlar istället. Vist är det alltid kul att åka till stan men folk tänker nog inte så mycket på att de måste gynna de butiker som finns i byn om man vill att de ska finnas kvar. Visst kan kanske vissa saker kosta en tjuga mer men kan det inte vara värt det om man slipper ligga och dra till stan?? Jag menar bensinen är inte gratis. Sen att någon kanske skulle ta och öppna lite roliga klädesbutiker eller en sko butik i byn....hade inte varit fel!
Har jobbat en del de sista dagarna med att sätta ihop ett program med lite events i butiken. Hoppas att det blir uppskattat och att folk nappar på det. Vi ska bla annat ha en "bröllopsmässa" i butiken då i gör upp brudbuketter. Kommer att bjuda in guldsmed som ska visa ringar, Catering som bjuder på smakprover, en tjej som gör handgjorda inbjudningskort och placeringskort mm så går ni i giftas tankar eller bara är nyfikna så kommer den att hållas i Septeber.

Jag har precis innan jag satt min varit ute och motionerat men det skulla jag nog väntat med. Hade ätit typ 20 min innan så jag fick håll! Vad har man lärt sig av det?? Jo ät inte innan du ska ut och jogga =)

Älskar verkligen det vädret vi har nu men varför finns det inget att hitta på?? Alla man känner har alltid bokat in vad de ska göra typ 5 veckor i förväg och inte hör de av sig till oss och frågar om vi vill med. Men när vi ska göra något så bjuder vi alla och alla tycker att det är så kul att träffas men vad sägs som att bjuda till lite själv?? Varför ska vi alltid vara dem som bjuder till?? Var eller varannan helg så har vi en längre tid bjudit folk på middag, Fester, uteaktiviteter mm. Det är väl inte så att man igentligen vill ha något tillbaka men när man ALDRIG får något tillbaka så blir det lite tröttsamt!!!

Jag saknar dig så jävla mycket! Du fanns alltid där och du hade alltid tid för mig. Finns aldrig någon som kommer att kunna ta din plats eller ens komma i närheten. Det har snart gått 6 månader, kan verkligen inte fatta det! Du berörde mitt hjärta och min själ som jag aldrig trodde var möjligt. Du fick mig alltid att skratta och må bra samtidigt som du kunde få mig så arg.  Du har alltid betyt mycket för mig men jag viste inte hur mycket förens den dagen du var borta!

Kommentarer
Postat av: Anonym

MMMM han får gärna komma nu .. Det är lite tungt nu och det gör ont !! Men men det dröjer väl ett par veckor till =) Pussar

2009-05-02 @ 20:18:37
Postat av: Milla

Var jag som skrev innan men namnet kom inte med

2009-05-02 @ 20:19:18
URL: http://agilla83.blogg.se/
Postat av: Stina

mm ska bli supermysigt! Ska åka med kompisar!!

2009-05-02 @ 20:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0