Sjuk=(

Jag är sjuk och det är inte roligt!!! Vaknade igår av att jag inte kunde svälja mitt eget saliv, Har vita prickar i halsen så jag får gå till farbror doktorn imorgon och få pencilin. Så typiskt att jag skulle bli sjuk nu så at jag inte unde träna. Igår skulle jag varit med på Dianas möhippa men det blev ju inte så =( Hoppas aif att hon hade roligt!
Annika, Tobbe och Liam har sovit här inatt. Åt middag med oss igår och sen slappade vi framför tvn till en lide skum fillm. Gjorde god fläskfilegryta men kunde inte dirrekt njuta av den själv och Tobbe äten tydligen inte ris utan att föstöra maten med så mycket soya att det flyter på tallriken men Annika tyckte iaf att det var gott.

Träffade Jens igår, han terrade mig hela dagen på job eftersom Ahlgrens stod på gågatan under  mässan. var kul att umgås lite, han såg ut att må mycket bättre nu så det var kanske bättre att allt är som det är nu. Försökte överkala  honom att öppna en klädesbutik här och han verkade inte helt svår så jag ska kolla upp lite leverantörer och så till honom i dagarna.

Hoppas att någon i huset vaknar snart, lite drygt att sita här själv! LLIIIIIAAAAAAAMMMMM......

Kommentarer
Postat av: Anna

Gumman, imorgon? Men hur mår du då? Jag är ledig efter 16.30, ta en fika i stan? Puss!

2009-05-12 @ 10:28:24
URL: http://anushka.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha ja jag vet, såg honom för någon dag sedan, på avstånd! Nåväl, vilka minnen! Ja jag jobbar ju.. så jäkla typiskt. Kanske i helgen om du har lite tid och mår bättre? Puss!

2009-05-12 @ 11:21:17
URL: http://anushka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0