Tivoliarbete

Har verkligen varit på toppenhumör hela denna dagen! Allt har lixom bara flutit på super bra! Har varit inne på barnkammaren och handlat massor av kläder till barnen=) Har även hittat dop present till Liam och till Ebba. Skönt att ha det ur vädret. Nu ska vi bara ha dop present till Isabell också. Känns som att det är lite akut eftersom dopet är på söndag!

Tina ringde idag så det blir till att jobba på tivolit på gentlemanadagen, jägersro på torsdag =) Ska bli riktigt roligt eftersom det var ett tag sedan vi jobbade.  Fick även besked idag att Benny ska iväg med Axels på 2 veckors rundan. Känns jättebra eftersom vi verkligen kan behöva pengarna men samtidigt så kommer det att vara sjukt jobbigt att han inte är hemma, speciellt eftersom jag är som jag mentalt för tillfället. Kommer att sakna honom grymt mycket! Får väll ta och hälsa på honom på mina lediga dagar.

Börja att träna när jag kom hem men jag tog nog i lite mycket igår, hade bara mjölksyra i benen och magen ville inte göra mer än 80 sittups. Får ta det dubbelt imorgon. Nu ska jag ätamiddag. Broccoli och kyckling.

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: emelie och ebba!

you go girl! 100 om dagen=)

Jag kan hålla dig sällskap när din man är borta!

puss puss

2009-05-19 @ 20:34:36
URL: http://ebbaemeliemicke.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Tack så mycket! Är såååå himla roligt! =)

2009-05-20 @ 14:51:19
URL: http://exanimoo.blogg.se/
Postat av: emelie och ebba!

nä det blev ju inga, dom gick inte att äta! Fia hade inte rätta tekniken.....Nästa gång så ska du få smaka på riktiga scones=)

Puss ppuss

2009-05-22 @ 08:45:50
URL: http://ebbaemeliemicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0