Tradera

Mamma och Diana är båda sjuka så jag har varit själv på jobb dessa dagarna men idag så har Emilia varit och jobbat med mig, skönt! Jag håller på att bli dum i huvudet av att bara gå och inte ha någon att prata med=)
Var på kundbesök efter jobb igår hos en kille som ville att jag skulle "renovera" hans trädgård. Roligt projekt men jag får se om jag är intresserad.

Vi börjar äntligen att få iordning i vårt sovrum. Började att måla om där förra sommaren och sen hände det inget men nu har det kommit nya tavlor,krukor och blommor på plats så nu saknas bara gardiner. Dom kommer väll på plats lagom till nästa sommar =)

Jag var inne och skulle bjuda på en resa på Tradera idag men jag glömde helt bort tiden så min resa till Azorerna  för två personer och fyrstjärnigt hotell gick för 5900:- SÅ störigt! Hoppas att det kommer fler!


Idag ska mannen och titta på fotboll hos Jim så vi får siesta ikväll! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0