du var lidt ful den dag, du såg på mig og sage det skul vere dig og mig for altid

Har så tråkigt på jobb idag!!!!!!!!!!
Har verkligen inget att göra och har inga kunder, var är allt folk?

Ska vara med Norah på skolan imorgon kl 10.00 och prata med en talpedagog som ska gör lite tester på henne. Se om hon har kommit lika långt som barnen som ska börja 1:an. Ska även försöka att få en tid till en läkare så jag kan få min pencilin någon gång. Känner sån ångest för att jag inte har kunnat träna så jag vill bli frisk och komma igång igen.
Ska bli så skönt att vara ledig imorgon, saknar att göra saker med mina barn, ni vet de där små grejorna som att bara sita och mysa i soffan ihop eller att äta middag ihop.

Vad ska jag göra när allt är provat? Alla sagor har sitt slut..................

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vet precis hur du känner dig, jag har haft en sån sege dag på jobb...hoppas att det går bra för tösabiten imorgon! Och seriöst så MÅSTE vi ses snart jag har en himla massa att prata om :) Puss!

2009-05-12 @ 16:25:28
URL: http://anushka.blogg.se/
Postat av: Anna

Yepp, jobbar varje vardag mellan 8.00-16.30! Kontorsråtta är vad jag är! Usch! Men då kanske det blir bättre med en helgdag? Fast då jobbar väl du? Skanar dig jätte mycket...puss

2009-05-13 @ 13:07:09
URL: http://anushka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0