Brudbuketter

Har så många tankar som snurrar i mitt huvud idag. Jobb, kärleken, vänner, barnen, familjen mm. Jag har väll inte sagt att jag pallar med alla dessa tankar idag =) Tyvärr kan man ju inte styra sina tankar men visst hade det varit bra??

Imorgon ska jag med Kian till sjukan. Vi har ju äntligen fått en remis så imorgon ska vi träffa läkaren och antagligen så bokar de in en operationstid till honom. Till er som inte hänger med så har Kians pungkullor inte ramlat ner i pungen än vilket de brukar göra innan de blir 2 år. Så dom får operera ner dem istället.

Mormor ringde igår för att prata lite. Hon har nu fått sin sista cellgifts behandling och ska påbörja sin strålning om alla prover ser bra ut. Jag hoppas bara att när detta elendet är slut så är det över så att dom inte hittar canser någon mer stans...igen!

Imorgon ska jag göra brudbukett=) vi har brudbuketter bokade många helger fram nu och det är det absolut roligaste innom yrket. Älskar verkligen att göra det samtidigt så är jag lika nervös varje gång hahaha. Lovar att lägga in en bild på den under helgen.
La in en bild på en annan bukett som jag gjort så länge.


Vi har inga planer denna helgen. Jag vill inte boka in för mycket eftersom denna helgen kommer att bli känslosam men om någon har något kul för sig så hör gärna av er!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vilken otroligt vacker bukett!

2009-05-14 @ 20:44:03
URL: http://pianot.blogg.se/
Postat av: emelie och ebba!

så fin bukett vännen=) jag längtar spänt på min egen=) Du har full tillit från mig! du behöver inte göra den alls så stor som den på bilen! puss och kram gummibanan=)

2009-05-15 @ 07:40:43
URL: http://ebbaemeliemicke.blogg.se/
Postat av: Anna (Liam)

jätte fin bukett!!

2009-05-15 @ 07:54:03
URL: http://assarssons.blogg.se/
Postat av: Carro

Vad duktig du är!!

2009-05-15 @ 07:56:11
Postat av: Anna

Jag kanske kan komma förbi på lördag? ta en fika i svedala centrum? Tända ljus på kyrkogården? Kan väl se hur vi har det med tid? Tänker på dig =)

2009-05-15 @ 09:19:46
URL: http://anushka.blogg.se/
Postat av: --------------------

Älskar dig gumman..

Längtar tills du kommer hem =)

2009-05-15 @ 11:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0