Busig morgon

Igår var blivande familjen Lundin här. Blev jättegod mat och trevligt sällskap men gud va trött jag var när tävlingen var slut! Om jag tyckte rätt låt vann? Nja....jag tycker att den var helt ok men jag tyckte bättre om Arash, Danmark och Turkiet. Men men det är ju ett grannland så i får väll grattulera till vinsten! Däremot så tycker jag inte att Sveriges placering var otippad vad förväntar man sig när man skickar ett sådant bidra, vi skulle skickat I got you! så är det bara.

Jag har passat Liam sen igår middags. Är jättemysigt att ha honom här men han har varit lite busig imorse. Somnae 23.30 igår och vaknade kl 6 så det var bra men sen hade han väldigt svårt att sova efter frukosten Eller rättar sagt så sov han man han hade jättemycket liv och rörelse för sig så att jag och Benny kunde inte sova. Då kan ni ju lista ut att jag är som en Zombie idag!! Jag har skickat ut männen i huset så att jag kunde få slapna av lite.

Har ingen insperation om vad vi ska ha till middag idag.....Förslag?

Nä jag har inte glömt dig men änskap går åt två håll har jag hört. Pallar inte vara den som ska ringa varje dag för att vi ska hålla kontakten. Om du känner att du har allt du behöver där hemma så finemen kom då inte när du tycker att det blir jobbigt heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0