Rumble

Norah och jag var i skolan idag och allt gick bra. Idag var Norah mer sitt rätta jag dvs att det var hon och pågarna=) Hon brukar tycka att det är roligare att leka med dem än med flickorna. Tror att hon har det efter sin mamma. Jag och mamma var iväg enstund och handlade blommor så Norah var själv på skolan medans de hade gympa och över lunchen.
När jag kommer tillbaka så få jag höra att det har skett en lite incident..... Norah hade under gympan blivit arg på en av de andra tjejerna och gett henne en knytnäve mellan ögonen för att hon inte hade flyttat sig!!!! Vill påpeka att flickan i fråga var ett huvud längre än Norah.....Norah hade bett om ursäkt sen och allt var bra igen när jag kom men snacka om att jag blev paff och jag kunde inte annat än att skratta. Dessa barn....Norah brukar annars vara så snäll och slås inte så jag vet inte vad som flög i henne men och andra sidan så är det ju bra att hon kan ta för sig!

Idag har jag syndat med maten!!!! Åt ingen frukost, ett äpple till lunch och middag blev kött, pommes och sås. Har alla andra dagar ätit så bra och hållt fasta tider att äta på men denna dagen gick åt helvete. Har dock tränat idag så lite bra var det iaf.
Vill så gärna ha tillbaka det fina vädret! Tycker att vi har haft grått och tråkigt så det räcker. Försäljningen sjunker också avsevärt när det regnar och blåser såhär, folk vill ju inte gå ut och inte plantera blommor i sin trädgård.

Jag tror jag håller på att bli sjuk =( Jag e snorig, har yber ont i halsen och fryser hela tiden! Vill inte bli kass nu, har inte tid med det heller.
Fick avboka en sak idag som jag igentligen skulle gjort på lördag men vi ska ha öppet länge, mår inte bra och så vill jag ju träffa Annika och Liam. Men jag kan inte alltid sätta alla andra framför mig själv, gör alltid det nnars men måste börja tänka mer på mig och mindre på andra!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha, hon är så himla lik sin mamma =)

2009-05-08 @ 08:13:45
URL: http://anushka.blogg.se/
Postat av: emelie och ebba!

viktigt att du tar hand om dig hjärtat! Jag gör ofta likadant, glömer bort mig själv! Uppskattas av andra kanske men i slutändan får man det i nacken!



Vilket litet busfrö din dotter är=) Men hon är supermysig iaf!

Krya på dig så får vi hoppas att du håller dig frisk!puss puss

2009-05-08 @ 09:49:59
URL: http://ebbaemeliemicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0