Sjukhuset

Var med Norah i skolan imorse. Allt gick bra och vi ska dit på torsdag igen. Då ska hon vara där hela dagen så det tycker hon säkert ska bil kul. Jag hade lite oro att hon inte skulle kunna sitta lika fint lika länge som de andra barnen eller att hon inte skulle kunna vänta med att prata förens det var hennes tur men med tanke på hur många av barnen uppförde sig så är det KNAPPAST ett problem! Hon fick två nya kompisar och hon har haft en bra dag vilket är huvudsaken!
Det öste ner i Svedala imorse vilket innebar att när jag hade vait och lämnat Norah på dagis och kom fram till jobb så var mina strumpor genomvåta =(
Vi har skyltat om fönsterna på jobb idag, har varit allmänt lungt.

Fick idag en bekräftelse som jag igentligen viste men som på något sätt ändå blev ett slag i ansiktet. Nu vet jag iaf att vår vänskap inte betyder något för dig! Tråkigt bara att det i princip skulle kosta mig näsatn allt jag har innan du visad det!

Har äntligen fått en kallelse till Kian! Vi ska vara på sjukhuset fredag 15 och så får vi väll då reda på när operationen blir av. Dom säget att det är ett litet och rätt så ofarligt ingrepp mn som förälder så är man ju alltid orolig=/

Fick även besked idag av mormor att cellgifterna har hjälpt, tumören har stannat i växt så om alla provor går bra så ska hon få strålning om någon vecka. Håller tummarna att vi inte får fler dåliga nyheter nu.

Kommentarer
Postat av: Anna (Liam)

roligt att norah gillade skoladagen, vad ska kian operars för??

2009-05-05 @ 20:33:19
URL: http://assarssons.blogg.se/
Postat av: Anna

Men oj vad det händer saker nu. Vad bra att det gick bra för Norah, men det visste jag redan. En duktigare flicka får man leta efter, inte klokt att hon är så stor nu!

Vem är det som gjort dig besviken?

Allt kommer gå bra för Kian, en stark liten plutt det där =)

Och så skönt att höra om din mormor, jag fortsätter hålla tummarna!

Kram på dig!

2009-05-06 @ 08:39:23
URL: http://anushka.blogg.se/
Postat av: emelie och ebba!

Vilken duktig tjej norah är=) och jag kan tänka mig att du är en väldigt stolt mamma=)?

Vem är det som har svikt dig?!

Usch ja en operation är aldrig rolig speciellt inte när det är ens barn som ska gå igenom den! Jag hade varit super orolig! Förstår dig hjärtat!

Puss och kram

2009-05-06 @ 09:44:44
URL: http://ebbaemeliemicke.blogg.se/
Postat av: Emma Smith/ilovenutmeg

Vilken duktig tjej din Norah är =).

Kram

2009-05-06 @ 10:08:02
URL: http://ilovenutmeg.blogg.se/
Postat av: Emma Smith/ ilovenutmeg

=)!

2009-05-06 @ 19:05:31
URL: http://ilovenutmeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0