Vackert väder

Har haft myket att göra på jobb idag. Inte mycket kunder men däremot få kunder som har betalat bra. Har ändrat om i butiken, fått massor av snitt och gjort en del sorg så dagen har gått undan. Kunden som jag gjorde brudbuketten till i lördags kom in idag också och hon var jättenöjd så det var skönt att höra=)
Har varit ett underbart väder idag och jag hoppas att det blir fint imorgon också!!!

Idag var det dax igen! Halsonten är som bortblåst så nu var det dax att träna och hålla diet igen. Känns jätteskönt när man väl är inne i det.

Längtar till semestern så att jag kan få mysa riktigt med min familj =) Har inte bestämt vad det blir för utflyktsmål ännu men där är ju masor att välja på så vi ska nog inte vara syslolösa.
Saknar Liam nu när han har åkt hem....han är så go! Bara lukten av bebis får en att smälta.

Älskar dig mitt hjärta!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha, vadå vad jag går på? Den låten är så sinnessjukt bra!!

2009-05-19 @ 08:08:52
URL: http://anushka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0