Vagel i ögat

Vaknade vid halv 4 inatt/morse av att jag hade jätteont i mitt öga. Orkade inte gå upp men jag kunde inte riktigt somna om efter det. När jag gick upp imorse såg att att jag har fått en vagel i ögat!! Har försökt att ta bort den men det går inte. Det gör så förbannat ont, hoppas att den håller sig så liten som den är nu. Har sett folk som har fått jättestora och det är lide äkligt! Finns det något man kan ta för att förebygga eller som tar bort det??
Står nere på jobb och väntar på att Ica ska öppna så att man kan få i sig lite frukost idag. På tal om mat så åt vi god middag i torsdags. Blck and white med råstekt potatis, purjulök och championer samt vitlökssås=) Ibland får man festa till det ordentligt!

Känns som att vi har jättemycket som händer denna månaden. Vet inte hur vi ska få verken tid eller pengar att räcka till??
Isabell, Liam och Ebba ska döpas, Micke och lillen ska gifta sig, Fiia tar studenten samt att fem av våra närmsta vänner och familj fyller år! med andra ord 3 dop, 1 bröllop, 1 student och 5 födelsedagar (en varav Kian fyller år)! Vad sägs om att planera bättre gott folk=)

Vet inte alls vad vi ska göra på midsommar i år?? Men som vanligt så är det ingen som har frågat oss iheller om vi vill komma till dem. Vi hade stor midsommar här hemma för 2 år sedan känns som att ska det bli något i år så måste vi ha det igen och jag vet inte om jag orkar det? Men varför är det alltid vi som ska ha det hemma hos oss? Varför är det jag skom ska laga mat till 25 pers i år igen? Blir så trött på folk!!!!!

Nu öppnat Ica så nu har jag inte tid med er mer=)

Kommentarer
Postat av: --------------------

Därför folk är slöa svin som vill göra det så lätt som möjligt för sig!



Eller vad tror du min älskling?

2009-05-23 @ 10:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0