Torsdag

Igår var det julkrans kurs på kvällen. Var riktigt roligt! Vi fnissa och pratade så mycker allihop så vi blev klara lite sent bara=) Var hemma vid tio och somnade nästan direkt. Vaknade imorse av att klockan ringde och jag vände mig om för att säga till Benny att han skulle stänga av sin jävla klocka men fick tyvärr inse att det var min väckarklocka som ringde=( Var nog lite trött..hahaha.
Ny dag på jobbet men vi har hunnit göra det mesta som vi skall göra så jag tror att vi kan ta det lite lungt idag. Skönt så inför helgen=) Blir att snitta ikväll men Inger kommer och hjälper oss så det ska nog gå fort!

Pratade med Benny imorse ang festen på lördag. Sa att han fick gå själv då jag inte har hunnit att åka till stan för att hitta kläder. Är maskeradfest så jag kan ju inte ta vad som helst och eftersom jag jobbar helt tiden så får det vara så tyvärr! Jag får väll hyra en film eller något och sitta i min ensamhet =(
Lite deprimerande....

Söndag är det skyltsöndag. Ska bli mysigt =) Hoppas att väderet håller!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Änsålänge har jag inga planer på lördag. Kanske kan ses då. Puss

2009-11-26 @ 12:47:25
URL: http://anushka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0